Ceza -Yerli Plaka dinle & şarkı sözleri

Etiketler: | 0 yorum»

Her zaman bi record da oldum haydi birak beni be kolpa(bu
Son sansin)
Bu bol keseden bi rap bi deiil mega bi rap
Bu bak yere serer bu mike tyson bu mekanizma bu matematik
Al say düimani sorma bana düiman al say
Ben farkli ve pi sayisi yoksa olmaz bu denklem
Fazla naza dayanmaz gibi sen kes kisa bana sira
Gel ki bi ben expres bin gebabyte akima denk her kat
Adima denk bir harf olmadi olmaz
O korktukca gül solar ama ben korkmam
Problem çok çözülmesi gereken A
Ona göre bi problem yok
Çünkü bana göre ben bi back len yere seren adami
Hangi rapçi beni yikabilir adamim
Rapimi ne sandin lan
Beni ne sandin
Ucuz eleitrilerini bi kagida sardim
Bu gunu yaz bi kenara okuusn veledin
Sonra sana donup baba acaba bu ne desin
A)elazig diyarbakir adana antep
B)buzhole babylon ve bir gün hilton
B sikkini gorecek var abim
Ama A sikkini bakabilen gorür elbet
D-walk ezecek hepinizi
Bi boy sen ce yoksa sen mi biraz hossun
Bence sen bi kivir hadi juri cossun
Sex guzel ama rap daha da bi hostur
Rapimi yermisin
Ceza dermisin
Akil vermesin
Bana hic kimse sen yol wer ezmesin
Ceza s.kmesin
Plakam yerli ve sen kekmisin
Kaybettim yolumu
Pusulam yok ki
Pusulam yola çikanada pusu bol
Osuran klavuzun cemaati nasil olur
Hey sagop kusuru buyukse kusulur
Kaybettim yolumu ve
Pusulam yok ki
Pusulam yola çikanada pusu bol
Osuran klavuzun cemaati nasil olur
Hey sagop kusuru buyukse kusulur

0 Responses to "Ceza -Yerli Plaka dinle & şarkı sözleri" (Leave A Comment)

 
Müzikler-klipler tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Eğer müzik sahibi ya da resmi temsilcisi olarak siteden kaldırılmasını istediğiniz video klip olursa, kurumsal e-postanızı kullanarak anrickal@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir.Diğer e-postalardan gelen e-postalar ve konulara yapılan yorum halındeki uyarılar dikkate alınmayacak.Müzikleri dinledikten sonra, beğendiklerinizin orijinallirini alınız lütfen..