Aslı Güngör-Aşk Herşeye Değer dinle , Aşk Herşeye Değer şarkı sözleri oku

Etiketler: | 0 yorum»

Öyle bir rüyaydın ki
Sadece bir kez gördüm
Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Denedim tutamadım
Rüzgarda savrulan bir küldün

Aşk her şeye değer
Seni yeni anladım
Bin yıl geçse sürer
İçimde rüzgarın

Aşk herşeye değer
Seni seviyorum
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

Öyle bir yalnızlık ki
Eşik ediyor hayalin
Gözlerin kapalı
Yanımdasın hala sevgilim

Gözlerin kapalı
Yanımda gibisin sevgilim

Aşk her şeye değer
Seni hissediyorum anladım
Sevmek suçsa eğer
Kabul ediyorum

0 Responses to "Aslı Güngör-Aşk Herşeye Değer dinle , Aşk Herşeye Değer şarkı sözleri oku" (Leave A Comment)

 
Müzikler-klipler tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Eğer müzik sahibi ya da resmi temsilcisi olarak siteden kaldırılmasını istediğiniz video klip olursa, kurumsal e-postanızı kullanarak anrickal@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir.Diğer e-postalardan gelen e-postalar ve konulara yapılan yorum halındeki uyarılar dikkate alınmayacak.Müzikleri dinledikten sonra, beğendiklerinizin orijinallirini alınız lütfen..