Sagopa Kajmer- Al bide burdan yak full şarkı sözleri

Etiketler: | 0 yorum»

Al 1de burdan yak, kapasite meselesi bak
Perde kapanmii lak lak, bailar az sonra
Dedikodu kazanina kepçe olsan kaç yazar
Çatlak seslere aliikin her kulak
Beni update edin
Rapi iadettim kulaklara download edin
Rapin evi çitasini tepelere çaktim kontrol edin
Teknoloji bugün yine jön
Dinmii bakiilar bön
Yüzünü kendine dön
Çabalamali ve bulmali yön
Sago rapte en ön
Nizam mayin malzeme mayin
Rahat espri dediiin ta kendisi hayat
Kim kaldi bir iakayla sakat
Bei diii kalmii canavarsa tokat
Biz karagöz siz hep hacivat
Kravati takarak robota bailasak tami saklasak
Kendimizi yemesek de yanina mi yatsaki yo
Kime trip atsaki bugünlerde herkes aksak
Kisa dönemeçten yolumuzu bulsak
Herkes iiini bilir kiii maksat takdir dünyali dostum yo yo
Yo
Bana iyi rol verin
Amaci var yapilan her eylemin
Nihayetinde boia akmasin terin
Hediyesi paketli her emeiin göz nuru
Nedirse ettiiin odur ki bulurun
Galaksilerde raks ederken iuuruna dostum
Hay aksilerde dolup taiar umudum

Hadi gazla

Al 1de buradan yak
Sadrazamin ikram
Ben dilenci iair hicvin sonu idam
Neyse ne bai koydum yoluma yürürüm yok hatam yok iakam x2

Dünya mali uçan hali bin ve de düi
Bitecek ol emin kurduiun her düi
Çok rüküi düiünce modalari gülünç
Fiyasko dolu aklimin odalari
Güç birimlerini devreye sokun hadi
He-man misali iahlanat bi matrix tanidim benim ki matrax
Atraksiyonlarimin tamami durmaksizin markaj
Gözlerin sulu boya kivami makyaj
Uzaklai yani baiimdan iiin yai
Geceleri yüzde kirkimiz ayyai
Hip hop bala gora yelken fora ileri rota
Baidat i bulmui emmim sora sora
Bazen kaderi belirler yazi yada tura
Moral düiünce zora
Komiklikler iakalar yetiiir imdada
Ustura misali keskin zekalarin dansini izle
Acaba kaç cambaz durur ayni ipte
Emekler misin koimadan önce
Bilip de bilmezden gel
Dilinci linç eder dilenci oh çeker
Dilenci ahkam keser

Hadi gazla

Al 1de buradan yak
Sadrazamin ikram
Ben dilenci iayet hicvin sonu idam
Neyse ne bai koydum yoluma yürürüm yok hatam yok iakam

0 Responses to "Sagopa Kajmer- Al bide burdan yak full şarkı sözleri" (Leave A Comment)

 
Müzikler-klipler tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Eğer müzik sahibi ya da resmi temsilcisi olarak siteden kaldırılmasını istediğiniz video klip olursa, kurumsal e-postanızı kullanarak anrickal@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir.Diğer e-postalardan gelen e-postalar ve konulara yapılan yorum halındeki uyarılar dikkate alınmayacak.Müzikleri dinledikten sonra, beğendiklerinizin orijinallirini alınız lütfen..