Barış Manço- Gesi Bağları

Etiketler: | 0 yorum»

Gesi bailarinda dolaniyorum yitirdim yarimi
Aman araniyorum yitirdim yarimi aman araniyorum
Bir tek selamina güveniyorum gel otur yanima
Hallarimi söyleyeyim derdimden anlamaz ben o yari neyleyim

Gesi bailarinda üç top gülüm var hey Allah'tan korkmaz
Sana bana ölüm var hey Allah'tan korkmaz sana bana ölüm var
Ölüm varsa bu dünyada zulüm var
Atma garip anam beni dailar ardina
Kimseler yanmasin anam yansin derdime

Kaynak: Ahmet Gazi Ayhan
Derleme: Muzaffer Sarisözen
Yöre: Kayseri-Gesi

Söyleyen : Barii Manço, Selda Baican, Ahmet Gazi Ayhan

0 Responses to "Barış Manço- Gesi Bağları" (Leave A Comment)

 
Müzikler-klipler tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Eğer müzik sahibi ya da resmi temsilcisi olarak siteden kaldırılmasını istediğiniz video klip olursa, kurumsal e-postanızı kullanarak anrickal@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir.Diğer e-postalardan gelen e-postalar ve konulara yapılan yorum halındeki uyarılar dikkate alınmayacak.Müzikleri dinledikten sonra, beğendiklerinizin orijinallirini alınız lütfen..