Yalın-Ki sen dinle klip izle şarkı sözleri

Etiketler: | 0 yorum»


Yalın - Ki Sen Dinle-klip
Hazırlanmış bi yere gidiyorrr gibisinnn benim heryerde elim kolum varrrr
Bilmezmisin yüzüm düşmüş kaç gündür düşünüyorum
Tenhalaştı kahvaltılarımızz… Bomboş bakıyoruz artık bi bildiğin var da susuyor gibisin
Ki sen benim gözyaşlarımıda gördün
Sen benim ilk aldığım güldünn…
Heyecanını kaybetmişsin
Yok inancını kaybetmişsin
Doya doya sarmamışım
Bize çok günah etmişsin..

0 Responses to "Yalın-Ki sen dinle klip izle şarkı sözleri" (Leave A Comment)

 
Müzikler-klipler tanıtım amaçlı yayınlanmıştır. Eğer müzik sahibi ya da resmi temsilcisi olarak siteden kaldırılmasını istediğiniz video klip olursa, kurumsal e-postanızı kullanarak anrickal@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterlidir.Diğer e-postalardan gelen e-postalar ve konulara yapılan yorum halındeki uyarılar dikkate alınmayacak.Müzikleri dinledikten sonra, beğendiklerinizin orijinallirini alınız lütfen..